בדיקת חשמל לביטוח + טופס בדיקת חשמל לביטוח + אישור חשמלאי מוסמך לביטוח

בדיקת חשמל לביטוח ,כוללת בדיקה דיגיטלית מלאה שבעקבותיה ,אם הכול תקין ,יינתן אישור ובמידה וימצאו ליקויים ,יינתן דו"ח ליקויים והצעת מחיר לתיקונם.

אישור חשמלאי מוסמך לביטוח – אשר שטרן עבודות חשמל

בתום עבודת בנייה של בית, חדר מכונות של בריכת שחייה או שיפוץ מאסיבי הכולל טיפול בתשתיות של בריכת שחייה או שיפוץ מאסיבי הכולל טיפול בתשתיות, מגיע לבית חשמלאי מוסמך כדי לבדוק את כל התשתיות הללו.

טופס בדיקת חשמל לחברת הביטוח

בדיקת חשמל לביטוח היא טופס בדיקת חשמל עבור ביטוח. לאחר שחברת הביטוח מקבלת מסמך רשמי זה שהוא חתום על ידי חשמלאי מוסמך שביצע בדיקה מקיפה ומעמיקה על פי דרישות החוק. עם קבלת מסמך זה, נציגי חברת הביטוח מאשרים את הפעלת הפוליסה לבית או למשרד כיוון שהאישור מראה שבוצעה בדיקת תקינות והכול בוצע ופועל על פי התקן.

בדיקת חשמל לביטוח היא המפתח להפעלת פוליסה בבתים חדשים. באופן טבעי בעלי הנכס מעוניינים להפעיל את הפוליסה לכיסוי החפצים שלהם כדי שבמקרה של נזק הם יוכלו להפעיל את הביטוח. כיוון שחברת הביטוח מבקשת את האישורים הרלוונטיים, כדי לוודא שהמערך תקין ואין התקנה רשלנית ולא מקצועית שעלולה להוביל חלילה לפריצה של שריפה יש צורך באישור.

בדיקת חשמל לביטוח מתבצעת בכל מקום חדש כמו מפעל, משרד, דירה וכו'. כמו כן כאשר מפעילים את לוח החשמל החדש לאחר התקנת חשמל תלת פאזי ובמקרים רבים נוספים.