התקנת תאורת גינה

אנו מבצעים התקנת תאורת גינה מכל סוג לרבות התקנת תאורת גינה 12V

חברת א. שטרן, מתמחה בתכנון לצד התקנת תאורת גינה בירושלים. התקנת מערכות תאורת גינה ,מתקדמות ובעיקר על בסיס נורות לד.
תכנון תאורת הגינה ,הינה המרכיב המשלים ,לעיצוב ותכנון הגינה שלכם ומטרתה להאיר את הגן ,בדרכים שונות וליצור אוירה.
אשר שטרן, חשמלאי מוסמך, מתכנן תאורת צמחיה, תאורת שבילים, ותאורה היקפית בחצרות ,על מנת שאתם תוכלו להינות מהן גם בערבים.

התקנת תאורת גינה 12v:

התקנת תאורת גינה 12v ,ולא 230v ,הינה לצורך בטיחות המשתמש. הצנרת מוטמנת ,עם הכבל הייעודי ,בעומק 60 ס"מ ,באדמה ,מכל נקודת תאורת גינה ומתנקזים לקופסה מוגנת מים ,אחת או יותר ,המגושרים ביניהן ,בפינות הגינה ובהן מותקנים דרייברים מתאימים לתאורת לד. פריסת הצנרת, המושקעת באדמת הגן, בצמוד לפינות הגן היא, ע"מ למנוע פגיעה מכנית בכבלים, בעת ביצוע עבודות גננות.

תאורת הדוקרנים ,תאיר את הצמחייה ואת העצים ותישלט ע"י שעון שבת ,בקר תאורה ,או מפסק פשוט שיותקן בתוך הדירה ,ביציאה אליה.

התקנת תאורת גן שבילים:

שביליות לד ,יותקנו באבן הבניין ,עם קופסת ביטון ייעודית ,ע"מ להגן על גוף התאורה ,במרווחים מתאימים ,ע"מ להאיר את שביל ההליכה ,בגינה. התקנה זו ,תבוצע בתיאום עם בנאי האבן. אם העבודה תבוצע בקיר אבן בנוי ,אז ,יסומנו קופסאות הביטון ויחתכו ע"י חיתוך בדיסק יהלום מתאים.

תאורה זו יכולה להישלט ע"י גלאי תאורה ,ע"י שעון שבת ,או ע"י מפסק פשוט.

התקנת תאורת גינה – תאורה היקפית ,לד:

על מנת להאיר את כל אזור הגינה ,לפי גודלה ,יותקנו גופי תאורת לד פרוז'קטור ,שניים או יותר לפי הדרישה ויודלקו ,בעת אירועים ,או התכנסות המשפחה. תאורות פרוז'קטור לד אלה יישלטו ע"י מפסק אחד או יותר ,לפי כמות אזורים.

ישנם כמה סוגי דרכים להאיר את גנך, מדוקרני לד ,הנעוצים באדמה במתח 12v ומוזנות ע"י דרייברים ,המיועדים לנורות לד וקיימות בלא מעט גינות היום, בצבעים ,אור לבן ,אור חם ועוד ,נורות החוסכות אנרגיה ,באופן משמעותי.

אשר שטרן, חשמלאי מוסמך, מקפיד על הפרדת תאורת הלד בגינה, משאר מערכות החשמל בבית, וזאת בכדי למנוע "נפילות חשמל", בעת קצר. כמו כן מקפיד גם על חלוקת קווים, לכל פינה בגן ושימוש בקופסאות מסוג C.I, המאפשרות התקנת שנאים, או דרייברים, להזנת הנורות המתאימות. תאורת לג בגינה ,הינה חסכונית מאוד וניתן להשאיר אותה דולקת לזמן רב. אורך חיי נורות תאורת הלד הוא מ 50000 שעות עבודה ומעלה.

 א.שטרן לא מתפשר על איכות ומקפיד על שימוש בכבלים, מסוג N2XY ירוקים, המוגנים מפני פגיעה מכאנית. רכישת דוקרני לד באיכות טובה ,ע"מ לא לחזור לתיקון תקלות ,כגון שריפת נורות.

יש אפשרות לשלב הדלקת תאורת הלד בגינה ,בבקר תאורה של כל תאורת הבית וליצור תרחישים שונים בזמנים שונים.

שימו לב: תכנון מוקדם ע"י חשמלאי מוסמך ומנוסה, הוא הערובה להצלחת ואיכות תאורת הגן.